Strona główna » Serwis » Przeglądy okresowe

Przeglądy okresowe

W toku przeglądów wymieniamy olej silnikowy, filtr oleju, powietrza, paliwa i przeciwpyłowy, płyny chłodnicze i hamulcowe, świece zapłonowe, świece żarowe, olej w skrzyni biegów manualnej i automatycznej, olej w mostach pędnych, paski pomocnicze.

Na profesjonalizm pracy naszego serwisu maja wpływ zalecane przez producenta normy, które w postaci kart przeglądowych tworzą harmonogram obsługi serwisowej dla poszczególnych modeli. Zawierają one czynności i materiały, które powinny być użyte w całej rozciągłości przebiegu i lat eksploatacji. Szczególnie istotnym elementem obsługi jest, gdy auto jest po raz pierwszy w naszym serwisie. Wspólnie z Klientem doradca serwisowy spisuje dotychczasową historię pojazdu, aby zgodnie z tym zaplanować odpowiednie czynności przeglądowe. W przypadku gdy czynności przeglądowe wykryją konieczność wykonania napraw, wspólnie z Klientem podejmujemy decyzje co do ich zakresu, cen i rodzaju części zamiennych. Zawsze proponujemy różne rozwiązania w zakresie stosowanych części zamiennych, gdzie szczególnie zamienniki dają możliwość obniżenia ceny, co w przypadku aut starszych rocznikowo wymagających większych ilości kompleksowych napraw ma duże znaczenie dla Klientów.

Zakończenie prac przeglądowych rejestrujemy w systemie komputerowym, oraz w książce serwisowej, co pomaga w serwisowaniu auta Klienta w czasie kolejnych wizyt.

Na życzenie Klienta po przeglądzie wykonujemy okresowe badania techniczne na Stacji Kontroli Pojazdów, jeśli wszelkie badane usterki zostaną usunięte.

Wieloletnie doświadczenie w usługach serwisowych pozwala stwierdzić, że często Klienci zaniedbują stan techniczny swoich samochodów. Pomimo swojej solidności wszystkie podzespoły BMW ulegają naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, jednak wielokrotnie dochodzi do defektów auta z powodu zaniedbania przez Klienta.

Harmonogramy obsługi serwisowej dla poszczególnych modeli zawierają czynności i materiały, które powinny być użyte w całej rozciągłości przebiegu i lat eksploatacji. Stworzone one zostały przez producenta, aby auto było należycie obsługiwane przez cały okres swojej eksploatacji, a nie tylko w okresie gwarancyjnym gdy Klient jest zmuszony do serwisowania przez przepisy gwarancyjne.

Spotykamy się na co dzień z przypadkami odkładania przez Klientów koniecznych napraw, często z powodu braku pieniędzy. Kiedy rezygnujemy z systematycznej obsługi auta bądźmy pewni, że będą mogły zdarzyć się awarie sprawiając niemiłe zaskoczenie. Regularne naprawy to na dłuższa metę o wiele mniejszy wydatek i mniej problemów z autem.

Wielu usterkom auta można zapobiec, a jazda nim staje się bardziej komfortowa i bezpieczna, gdy kontrolujemy stan techniczny i regularnie wykonujemy przeglądy przynajmniej raz w roku lub po przekroczeniu 15 000 km
co nie jest tylko techniczną wskazówka dla użytkowników, jest również poradą popartą serwisowym doświadczeniem. A kiedy chcemy sprzedać auto z pewnością możemy się pochwalić jego bezawaryjnością i uzyskać zadowalającą nas cenę.