Stałe serwisowanie kalkuluje się
Wieloletnie doświadczenie w usługach serwisowych pozwala stwierdzić, że często Klienci zaniedbują stan techniczny swoich samochodów.
Wieloletnie doświadczenie w usługach serwisowych pozwala stwierdzić, że często Klienci zaniedbują stan techniczny swoich samochodów. Pomimo swojej solidności wszystkie podzespoły BMW ulegają naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, jednak wielokrotnie dochodzi do defektów auta z powodu zaniedbania przez Klienta. Harmonogramy obsługi serwisowej dla poszczególnych modeli zawierają czynności i materiały, które powinny być użyte w całej rozciągłości przebiegu i lat eksploatacji. Stworzone one zostały przez producenta, aby auto było należycie obsługiwane przez cały okres swojej eksploatacji, a nie tylko w okresie gwarancyjnym gdy Klient jest zmuszony do serwisowania przez przepisy gwarancyjne
Spotykamy się na co dzień z przypadkami odkładania przez Klientów koniecznych napraw, często z powodu braku pieniędzy. Kiedy rezygnujemy z systematycznej obsługi auta bądźmy pewni, że będą mogły zdarzyć się awarie sprawiając niemiłe zaskoczenie. Regularne naprawy to na dłuższa metę o wiele mniejszy wydatek i mniej problemów z autem
Wielu usterkom auta można zapobiec, a jazda nim staje się bardziej komfortowa i bezpieczna, gdy kontrolujemy stan techniczny i regularnie wykonujemy przeglądy przynajmniej raz w roku lub po przekroczeniu 15 000 km, co nie jest tylko techniczną wskazówka dla użytkowników, jest również poradą popartą serwisowym doświadczeniem.
A kiedy chcemy sprzedać auto z pewnością możemy się pochwalić jego bezawaryjnością i uzyskać zadowalającą nas cenę.